© 2025 Auto.ro
		
		Prin "operatii estetice" au trecut pe rand Citroen C1 si Peugeot 107. Acum a venit randul citadinei Toyota Aygo sa sufere usoare modificari. Micuta japoneza urmeaza exemplul surorilor sale de origine franceza si lasa capitolul motorizare neschimbat: acelasi motor pe benzina de 1,0 litri ce dezvolta 68 CP, iar pe motorina propulsorul de 1,4 litri HDI cu o putere de 54 "cai".
Asadar, diferentele fata de vechea Aygo pot fi observate doar
la nivel estetic. Se remarca priza de aer si bara de protectie redesenate
si blocurile optice spate similare celor de pe Auris. Pentru a da un plus de
atractivitate, Toyota vine cu jante si culori noi. La interior, culoarea caroseriei se va regasi si pe anumite instrumente ale tabloului de bord.
Preturile urmeaza a fi dezvaluite la
Salonul Auto de la Bologna din luna decembrie.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania