© 2025 Auto.ro
Williams si-a facut publica intentia de a cumpara o "felie" mai mare din compania care a dezvoltat sistemul KERS pe care l-a folosit in 2009 si la care detine, deja, 40% din actiuni.
Desi FOTA a interzis folosirea sistemului de recuperare a energiei in 2010, britanicii intrevad un mare potential in propulsia hibrida si doresc dezvoltarea acestei afaceri. Si au de ce: unitatea a fost montata pe noul Porsche 911 GT3 R Hybrid si va ajunge in curand si la Jaguar si Land Rover, brand-uri aflate sub umbrela Tata Motors. Si potrivit oficialilor Williams, tehnologia va putea fi aplicata in viitorul apropiat si autobuzelor, trenurilor si vaselor, urmand ca o parte din profit sa ajute la mentinerea pe linia de plutire a echipei de Formula 1.
Povestea de dragoste dintre Williams si tehnologia hibrida dateaza din 2008, cand team-ul britanic a cumparat 40% din Automotive Hybrid Power, redenumind-o Williams Hybrid Power. "Speram ca va deveni o mare afacere", a explicat Adam Parr decizia de a achizitiona un pachet majoritar.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania