© 2025 Auto.ro
Regulamentul WRC se va modifica incepand cu 2011, iar masinile care participa in prezent in Campionatul Mondial de Raliuri vor fi inlocuite de modele ce se vor baza pe sasiuri S2000 si motoare 1600 Turbo.
Daca cei de la Ford au efectuat deja primele teste cu modelul de tranzitie Fiesta S2000, rivalii de la Citroen nu vor trebui sa dezvolte aceasta versiune intermediara cu motor de 2,0 litri. Ei vor trece direct la dezvoltarea variantei cu cilindree de 1.600 cmc, iar modelul ales de francezi este DS3.
Viitorul succesor al actualului C4 WRC, care se va numi DS3 R3, a fost testat in premiera de Sebastien Ogier, sesiune de la care ne-au parvenit fotografiile de fata. Pana la sfarsitul acestui an, noul DS3 R3 de raliuri va fi testat si de cvintuplul campion mondial Sebastien Loeb si de coechipierul acestuia din echipa Citroen WRC, spaniolul Dani Sordo.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania