© 2025 Auto.ro
Cel mai mare producator auto european isi continua ascensiunea catre fotoliul de lider al topului mondial, inregistrand, in primele trei trimestre ale anului curent, o crestere de 1,7% a cotei de piata la nivel global comparativ cu rezultatul din perioada similara a anului trecut.
Principalele artizane ale acestui succes sunt considerate pietele din Germania, Brazilia si China, unde subventiile de stat si scutirile de taxe au facut minuni pentru activitatea lui Volkswagen.
Concernul din Wolfsburg, actualmente numarul trei mondial in materie de vanzari, se apropie vertiginos de primii doi clasati, Toyota si General Motors, care sufera din greu de pe urma recesiunii.
Fata de 2008, Volkswagen a inregistrat in primele luni ale acestui an un declin de numai 0,5% a volumului comercial (pana la pragul de 4,76 milioane de masini vandute), gratie si plusului consistent, de 11,9%, inregistrat in luna septembrie.
Recent, conducerea VW a dezvaluit faptul ca planuieste sa obtina pana la 10 miliarde de euro din partea actionarilor, bani suficienti pentru ca gigantul german sa inteprinda noi achizitii si sa completeze fuziunea cu Porsche. Un nou “Welt AG”? Logic...
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania