© 2025 Auto.ro
Reiter Engineering a anuntat ca a adus la zi modelul Gallardo GT3, care de acum indeplineste toate cerintele de ultima ora impuse de FIA.
Bolidul e capabil de 570 CP si 541 Nm, deci e doar cu putin mai puternic decat un LP560-4, dar mult mai usor cu ale sale 1.191 kg. Pentru ca manevrabilitatea sa fie de top, inginerii au distribuit greutatea dupa schema 43% in fata, 57% in spate, ceea ce, se pare, ofera compromsiul perfect intre comportamenul de pe liniile drepte si cel din viraje.
La acestea se adauga un nou kit de caroserie din fibra de carbon, aripi mai late cu 60 mm, eleron nou si suspensii modificate, toate, dupa cum spuneam, in concordanta cu ultimele reguli FIA GT.
Pretul e pe masura - 265.000 euro, fara sa socotesti cei 160 de mii dati pe masina de serie -, dar cand a fost motorsportul de varf o distractie ieftina?
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania