© 2025 Auto.ro
Uniunea Europeana nu mai vrea noxe de la microbuze, camioane si alte vehicule utilitare. Drept urmare, la sfarsitul lunii septembrie, Comisia Europeana va incepe negocierile cu statele membre, cu scopul obligarii producatorilor auto de a reduce emisiile de CO2 in cazul acestor tipuri de vehicule.
Bineinteles ca aceasta hotarare nu pica bine constructorilor auto, mai ales in aceasta perioada de scadere considerabila a vanzarilor, si de aceea ne si asteptam ca acestia sa riposteze.
Executivul european solicita reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera ale utilitarelor la 175 grame de CO2 pe km in 2012 fata de 200 g/km in prezent, ulterior urmand sa aiba loc o noua micsorare a emisiilor la 160 g/km in 2015.
Uniunea Europeana si-a stabilit ca obiectiv reducerea noxelor (CO2, metan etc) cu 20% in 2020 raportat la nivelurile din 1990.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania