© 2025 Auto.ro
Versiunea finala a SUV-ului (pardon, super-SUV-ului) Spyker si-ar putea face mult asteptatul debut la Salonul Auto de la Frankfurt, reanimand un sector al tot-teren-urilor exotice inca interesant pentru anumiti locuitori din Rusia si Orientul Apropiat.
Potrivit ultimelor zvonuri, masina ar putea avea sub capota teribilul V8 supraalimentat al lui Corvette ZR1, renuntarea la agregatul Volkswagen W12 atragand dupa sine si schimbarea numelui din D12 in D8.
Fata de conceptul prezentat acum trei ani la Geneva, D8 Peking-to-Paris va avea un design usor schimbat, astfel incat sa urmareasca linia estetica recent trasata de C8 Aileron. In ceea ce priveste dinamica, asteptati-va la performante similare cu ale celor mai rapide SUV-uri de pe planeta – Porsche Cayenne Turbo/Turbo S, BMW X5 M/X6 M sau Mercedes ML 63 –, aszenoate cu o tenta de exclusivitate evident mai pregnanta.
Nimeni nu stie exact cat va costa cel mai masiv Spyker, insa punem mana in foc ca nici macar un pret de peste 200.000 de euro nu va fi o stavila pentru cel putin doua aparitii saptamanale pe Magheru.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania