© 2025 Auto.ro
		
		Slovacia se afla in tratative cu mai multi investitori interesati sa plaseze 4,8 miliarde de euro in peste 100 de proiecte noi, o buna parte din acesti bani urmand a fi “inghititi” de catre industria auto.
 Volkswagen, PSA si KIA au deja fabrici de asamblare in Slovacia, un stat a carui economie se bazeaza enorm pe exportul de automobile.
In aprilie, grupul din Wolfsburg a anuntat ca, din 2011, va incepe constructia membrilor noii familii “New Small” la uzina din Bratislava, versiunile cu trei si cinci usi ai acestora urmand a fi vandute sub brand-urile VW, SEAT si Skoda. 
La finalul anului trecut, germanii au angajat in jur de 7.700 de oameni la respectiva facilitate, care, actualmente, produce modelele VW Touareg, Audi Q7 si Skoda Octavia, plus caroseriile lui Porsche Cayenne.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania