© 2025 Auto.ro
Zambetele de pe fetele angajatilor Red Bull F1 s-au sters imediat dupa prezentarea monopostului pentru 2010, RB6, cand acesta s-a confruntat cu probleme tehnice inca de la debutul pe pista.
Masina a cedat cand la volan se afla Mark Webber, australianul oprind imediat pe marginea pistei. RB6 a fost apoi adus in garaj pe platforma, intru-cat scurgerile de ulei au starnit mare ingrijorare in randul inginerilor echipei.
Cu toate acestea, atat Webber, cat si Sebastian Vettel, si-au exprimat admiratia pentru noua masina - cel putin la nivelul aerodinamicii, decalarand ca aceasta reprezinta un pas inainte fata de monopostul de anul trecut.
In ciuda momentelor de panica iscate, oficialii Red Bull au declarat ca urcarea masinii pe platforma a fost mai mult un gest de precautie, acest lucru nefiind neaparat necesar, intru-cat defectiunea nu este una majora.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania