© 2025 Auto.ro
Programul “Rabla” s-a bucurat intr-adevar de mare succes in randul persoanelor fizice. Fie ca au dus masinile la casat pentru a vinde mai departe tichetele sau pentru a-si lua o masina noua, oamenii s-au inghesuit sa scape de fiarele vechi cat mai repede.
Nu putem spune acelasi lucru si de firme, care n-au reusit pana acum sa se foloseasca de acest program si sa acceseze macar un voucher. Cauza se pare ca o constituie procedurile greoaie si conditiile impuse companiilor pentru care, practic, programul echivaleaza cu acordare de ajutor de stat. “Pe langa faptul ca firma are nevoie de o groaza de acte la dosar, o conditie obligatorie este ca aceasta sa nu aiba datorii la bugetul de stat, lucru destul de dificil in perioada de criza”, a explicat Gheorghe Popescu, presedintele Administratiei Fondului pentru Mediu.
Desi initial au fost alocate 10.000 de tichete pentru persoanele juridice, nici unul n-a ajuns la vreo firma si, drept urmare, 9.000 au fost transferate catre persoanele fizice.
Pana acum au fost depuse 350 de dosare de catre persoanele juridice, dar nici unul nu a fost validat.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania