© 2025 Auto.ro
"Rabla", cunoscutul program de reinnoire a parcului auto, nu mai aste la fel de atractiv pentru ca deja nu mai reprezinta o noutate si nu mai sunt persoane interesate", a declarat Brant Valmar, vicepresedintele APIA.
Valmar a punctat ca nevoia de mobilitate exista in continuare, dar ca este posibil ca cei care mai detin masini vechi sa nu doreasca sa le inlocuiasca.
"Vazand ce se intampla in jur, un om nu are suficiente motive sa schimbe masina veche cu una noua. Nici posibilitatea persoanelor juridice de a intra in programul Rabla nu va aduce miracole in piata. Firmele care au masini mai vechi de zece ani sunt destul de putine", a aratat Valmar.
"Piata auto si companiile din industrie s-ar descurca si fara programul "Rabla" in 2010, daca situatia economica ar fi stabila si predictibila. In acest an este posibil sa fie vandute doar jumatate din cele 60.000 de unitati alocate", a declarat vicepresedintele APIA, preluat de Mediafax.
Aceasta va insuma in 2009 circa 140.000 de autovehicule, in scadere cu peste 55% fata de 2008, ceea ce ar insemna revenirea la nivelul din 2003, potrivit estimarilor APIA.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania