© 2025 Auto.ro
Panasonic Corporation si TOMY Company au efectuat in Japonia, pentru prima data, teste pe un camion de cursa lunga si de mare tonaj, alimentat cu gaz natural comprimat.
Rezultatele testelor desfasurate de-a lungul a sase luni au aratat ca utilizarea noului tip de combustibil a generat o reducere cu 10% a volumului de dioxid de carbon (CO2) emis, dar si o reducere cu 90% a emisiilor de noxe (substanţe non-organice), in comparatie cu camioanele obisnuite, alimentate cu motorina. Nu s-au observat emisii de particule in suspensie.
Vehiculul-prototip testat de catre Panasonic si TOMY este singurul din categoria camioanelor grele, de cursa lunga, alimentate cu gaz natural comprimat. Camionul-prototip face parte din proiectul pentru dezvoltarea urmatoarei generatii de vehicule cu emisii reduse de dioxid de carbon, initiat de Ministerul japonez al teritoriului, infrastructurii, transportului si turismului.
In Japonia se afla in uz aproximativ 37.000 de vehicule cu emisii reduse de CO2, dintre care aproximativ 17.000 sunt camioane, cele mai multe cu capacitatea de doua tone.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania