© 2025 Auto.ro
Binecunoscutul tuner german specializat in produsele companiei din Stuttgart isi face incalzirea pentru viitorul Mercedes ML – ce va debuta in 2011 –, prezentand un program de individualizare dedicat actualei generatii.
Trecut realtiv recent printr-o operatiune de facelift, SUV-ul din Stuttgart constituie inca o baza ideala pentru dezvoltarea unor kit-uri de caroserie spectaculoase, eventual insotite si de cateva ameliorari in plan tehnic.
ML-ul lui Lorinser se face imediat remarcat prin calandrul de mari dimensiuni cu patru bare orizontale, ce aproape ca ii da o lectie de extravaganta trapezului inversat “lipit” intre farurile lui Q7. De fapt, grila radiatorului este atat de impunatoare, incat restul elementelor care alcatuiesc body-kit-ul – bosajele latite, pragurile evazate, etc – aproape ca trec neobservate.
Noroc ca imensele jante cu cinci spite si cele patru guri de evacuare mai echilibreaza putin peisajul, amintindu-le eventualilor clienti ca Lorinser se pricepe sa “gadile” si motoare.
Spre exemplu, motorul lui ML 320 CDI – care, in mod normal, dezvolta 224 CP si 510 Nm – se lauda cu 261 CP si 580 odata iesit din mainile specialistilor din Winnenden. Nu e rau... pentru un entry-level.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania