© 2025 Auto.ro
In lumea lui “Necesar, dar nu si suficient”, tunerii lui Mercedes prospera chiar si pe vremuri de criza, combatand nestingheriti setea de cai putere a indivizilor care urasc sintagmele de genul “rezerve limitate”.
Carlsson, spre exemplu, este pe cale sa dea lovitura cu noul program dedicat lui E 63 AMG – limuzina care, in ciuda celor 525 CP, le trezeste unora sentimentul unei mine de aur insuficient exploatate.
Vom trece rapid peste pachetul aerodinamic pregatit de Rolf Schepp – nu avem nimic cu designerul-sef al lui Carlsson, dar bumper-e artagoase, praguri evazate si jante din aliaj de 20 de inch stiu sa instaleze toti – si ne vom “infige” direct in bucata de metal cu opt cilindri de sub capota, care, pe acest E 63 AMG rebotezat CK63 RS, dezvolta 585 CP si 695 Nm.
Asta inseamna 60 CP si 65 Nm peste sedanul din care deriva, plus reflectat intr-un 0-100 km/h cu 0,3 secunde mai bun decat cel al lui E 63 AMG (4,5 secunde in loc de 4,8). Altceva, nu?
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania