© 2025 Auto.ro
Sergio Marchionne, CEO Fiat si, deopotriva, Chrysler, a comparat brandul sau Alfa Romeo cu “un copil bolnav”.
“Cazul Alfa este foarte complicat”, a declarat managerul. “Este o realitate problematica intrucat nu a reusit sa inregistreze rezultate concrete. Devine astfel copilul nostru, care trebuie vindecat. O sa incercam sa-l tratam, insa depinde si de copil.”, au fost cuvintele lui Marchionne.
Printre strategiile de resuscitare a brandului italian se numara si lansarea inlocuitorului lui 147, asa-numita Giulietta, si a unor concepte, trei la numar, pentru succesorul modelului 159.
Din cauza gamei sale de modele vechi, cifra de vanzari Alfa Romeo a scazut de la 203,000 de unitati in 2000 la 103,000 de unitati in 2008. Brandul milanez astfel a pierdut intre 200 si 400 de milioane in fiecare an in ultimul deceniu.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania