© 2025 Auto.ro
Dupa patru trimestre consecutive de pierderi, concernul care a ratat preluarea lui Opel, Magna International, a incheiat al treilea sfert din 2009 cu un profit de 51 de milioane de $.
Rezultatul s-a datorat in mare parte efortului depus in directia reducerii costurilor, avand in vedere faptul ca vanzarile la nivel de grup s-au diminuat.
In aceeasi perioada a anului trecut, Magna posta o pierdere de 215 de milioane de $ – la acea vreme, primul rezultat negativ dupa 17 ani consecutivi de profituri.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania