© 2025 Auto.ro
		
		Producatorul de motociclete austriac intentiona la un moment dat sa fabrice 1.000 de modele X-Bow pe an, insa recesiunea economica a “reusit” sa-i zadarniceasca planurile.
 Liderii KTM sunt nevoiti acum sa recalculeze numarul de masini pe care il pot vinde in 365 de zile, stoparea productiei acestora – cauzata de raportul subunitar dintre cerere si oferta – fiind iminenta.
Initial, KTM vorbea de 500 de roadster-e X-Bow pe an, insa entuziasmul cu care a fost primit excentricul autoturism sport i-a determinat sa ridice stacheta la 1.000 de masini pe an. Ei bine, pana acum, uzina din Graz a fabricat 500 de unitati si... numai 80 dintre acestea au fost vandute. 
Inevitabil, stocul creat a determinat oprirea procesului de productie, care va dura pana cand austriecii vor gasi o metoda de a “scapa” de masini. Asteptati-va asadar la discounturi zdravene...
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania