© 2025 Auto.ro
		
		Pana la sfarsitul lunii ianuarie, guvernul italian va lua decizia in ceea ce priveste implementarea unui program de tip “Rabla”, ce va fi usor diferit fata de cel precedent. 
Pe scurt, daca primul tinea cont de consumul de combustibil, viitorul program va lua in considerare atat apetitul masinilor pentru hidrocarburi, cat si nivelul de siguranta oferit pasagerilor.
In decembrie anul trecut, ministrul economiei, Giulio Tremonti, declara ca Italia doreste sa astepte deciziile celorlalte state europene privind viitoarele programe “Rabla” si abia apoi sa ia o hotarare finala. Acum, surse apropiate autoritatilor italiene spun ca noul val de subventii va fi inclus intr-un decret la finalul lui ianuarie, cabinetul urmand a se intruni pe data de 29 a lunii in curs. 
In prima luna a anului trecut, in lipsa programului de tip “Rabla”, vanzarile de masini noi din Italia au scazut cu 32,64% comparativ cu ianuarie 2008; 11 luni mai tarziu, in decembrie (ultima perioada in care a activat programul), vanzarile au crescut cu 16,7% fata de luna finala a lui 2008.
 Mai mult, la nivelul intregului an 2009, vanzarile de masini noi au fost cu doar 0,17% mai slabe decat cele din 2008, o dovada evidenta ca asemenea masuri, desi artificiale, sunt printre cele mai eficiente de combatere a crizei din industria auto.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania