© 2025 Auto.ro
		
		Se pare ca lansarea noului varf de gama Lamborghini a fost amanata cu doi ani, din motive financiare si nu tehnice, cum s-au grabit sa comenteze gurile rele din industrie.
Un nou model inseamna investitii majore, dar si reorganizarea fabricii, pasi pe care Volkswagen, proprietarul Lamborghini, nu vrea sa-i faca deocamdata. Si nici nu are de ce, pentru ca modelele speciale - Reventon, LP650 Roadster si LP670-4 Superveloce - au ajutat si la cresterea vanzarilor lui Murcielago, pentru care curg comenzile in ultima perioada.
Urmasul sau va reprezenta un pas important in istoria marcii, caci va renunta la sasiul tubular clasic, adoptand o structura autoportanta din aluminiu, asemenea lui Gallardo. Deci, doar motorul V12, derivat din cel proiectat de Bizzarini in anii ’60, va mai pastra legatura cu predecesorii sai.
Amanarea lansarii mai inseamna si ca ciclul de viata de peste zece ani va fi respectat, dupa ce Countach a fost produs 15 ani, iar Diablo 11.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania