© 2025 Auto.ro
		
		Corvette si Camaro raman in viata, dar restul de modele sport incep sa cam dispara din panoplia General Motors, printre care Pontiac Solstice, respectiv Saturn Sky. Chiar daca renunta la ele, GM nu vrea sa inchida si fabrica din Wilmington unde se asamblau, drept urmare e la vanzare separat.
“Daca cineva e interesat de aceste capacitati de productie, atunci il primim cu bratele deschise” – a declarat presedintele GM. Dar chiar si asa, analistii sustin ca sansele ca americanii sa vanda sunt mici si trag o paralela cu fabrica unde se produce Dodge Viper, pe care Chrysler n-a putut sa o vanda in termeni asemanatori.
Trebuie mentionat, insa, ca analiza schiopateaza un pic, in sensul ca modelele produse in cele doua locatii nu sunt tocmai comparabile. Diferenta de pret este mare, ceea ce favorizeaza roadsterele construite pe platforma Kappa, care, produse si vandute intr-un numar mult mai mare, ar putea aduce profit mai repede noului proprietar decat Viper.
Oferta, per total, nu e rea, caci eventualul investitor primeste un model “la cheie”, pe care daca stie sa-l vanda poate face profit pe loc. Dar mai vrea piata roadstere in numar mare?
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania