© 2025 Auto.ro
Producatorul american GM intentioneaza sa renunte la logo-ul de pe toate vehiculele sale pana in 2011.
Determinat sa isi faca un nume nou in industria auto, GM intentioneaza sa confere brandurilor ramase in companie o individualitate mai accentuata. Astfel, producatorul american anunta ca va promova marcile insisi si nu holding-ul.
Potrivit purtatorului de cuvant al General Motors, Terry Rhadigan, decizia indepartarii logo-ului a fost luata in cursul acestei luni.
Acesta a precizat pentru publicatia Wall Street Journal, ca logo-ul nu va disparea brusc ci va fi eliminat incepand cu modelele anului 2010.
Se pare ca “de vina” pentru aceasta noua strategie este Bob Lutz. Referindu-se la acest aspect, Lutz a declarat ca GM trebuie sa se straduiasca sa promoveze linia de produse consumatorului american si nu compania in sine.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania