rss

GM a renuntat la 54 de contracte de publicitate

  1. 20/07/2009
  2. Tags: Detroit, Faliment, GM, publicitate
    Vezi toate fotografiile (1)

    Inainte de a intra in faliment, General Motors era unul dintre cei mai mari cheltuitori cu publicitatea din Statele Unite, insa intrarea sub incidenta Capitolului 11 au schimbat radical lucrurile.

    Fostul numar unu mondial a anulat 54 de contracte de sponsorizare pe durata sederii in faliment, inclusiv pe cele referitoare la panourile publicitare din Time Square sau la finantarea targurilor de animale din Texas.

    Decizia liderilor din Detroit va ajuta fabricantul american sa economiseasca milioane de dolari in fiecare an, desi o suma exacta inca nu a fost dezvaluita.

    Printre cei care nu vor mai beneficia de pe urma banilor lui GM se numara echipa de fotbal american Oakland Raiders, Universitatea din California de Sud si organizatorii turneului de golf Arnold Palmer; cat despre publicitatea din Times Square, New York, mai-marii concernului american au mers pana acolo incat au terminat contractul aferent ceasului Chevrolet – un deal publicitar cu o istorie de sapte decenii.

    Totul pana la bani...

    Vizualizari: 1146
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 8.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 203.500 detalii »

    Toate anunturile »