© 2025 Auto.ro
In urmatorii ani, ar trebui sa ne asteptam ca Formula 1 sa fie mai putin costisitoare si mai responsabila fata de mediu.
Jean Todt, presedintele Federatiei Internationale de Automobilism (FIA), l-a citat pe Max Mosley, care a fost primul care a propus in 2006 ca F1 sa dezvolte noi tehnologii pentru automobile. In ultimii doi ani ai lui Mosley in F1, acesta a luptat cu proprietarii de echipe si cu constructorii auto privitor la costul enorm pe care il presupune Grand Prix-ul. Mosley a plecat anul trecut, dupa un mandat de 16 ani ca lider FIA.
Todt este convins ca Formula 1 trebuie sa protejeze mediul inconjurator, gratie noilor tehnologii. El a discutat aceste initiative intr-un interviu acordat ziarului francez Le Figaro. El a spus ca Gilles Simon, constructorul initialului motor Ferrari, va fi varful de lance al inovatiei tehnice, in rolul sau nou in cadrul FIA.
Dupa introducerea noii tehnologii KERS anul trecut si utilizarea acestuia de majoritatea echipelor F1, se pare ca in 2010 nici o echipa nu vrea sa-l mai foloseasca. Cauza principala invocata este criza globala si efectele acesteia.
Asteptam sa vedem ce noutati ne aduce Formula 1 in noul sezon.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania