© 2025 Auto.ro
Toate modelele care vor fi produse incepand cu anul 2014 vor dispune de faruri inteligente care vor functiona numai pe faza lunga, intensitatea razei de lumina urmand sa fie reglata in mod automat de senzorii cu care va fi dotat noul sistem.
Compania americana Gentex, care produce acesti senzori, lucreaza in momentul de fata la noul sistem denumit "SmartBeam" si colaboreaza cu marii producatori de blocuri optice pentru a implementa noua tehnologie. Sistemul va integra componente ce vor ajuta la diminuarea intensitatii luminii in functie de conditiile de drum.
Poate va intrebati cum va functiona sistemul pe timp de noapte. Ei bine, senzorii cu care este dotat SmartBeam vor fi capabili concomitent sa mascheze partial raza de lumina pentru ca ceilalti participanti la trafic sa nu fie orbiti si sa mentina o iluminare perfecta a drumului pentru cel de la volan.
Cei de la Gentex au anuntat ca aceasta tehnologie este practic o versiune imbunatatita a actualului sistem de faruri inteligente cu care este echipat noul Mercedes E-Klasse.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania