© 2025 Auto.ro
		
		Chiar daca albastrul este noul “verde” (datorita unor tehnologii ca Bluetec, Bluemotion, BlueSport si altele), se pare ca General Motors vrea sa sublinieze in mod evident pasiunea nou-descoperita pentru tehnologiile ecologice. In acest scop va schimba fundalul logo-ului sau in verde, anunta Associated Press.
Zvonul spune ca decizia este supusa deja unei analize amanuntite de catre seful departamentului de design, Ed Welburn, si echipa sa.
Ideea de baza, in acceptiunea conducerii, e ca publicul va aprecia dedicarea cu care GM cauta solutii pentru masina viitorului, desi, sa fim serios, mai are o cale lunga de strabatut, cu sau fara acest logo verde.
Se mai aude ca inclusiv numele companiei va fi schimbat, din GM in GM Next, si ca vom avea eventuale confirmari in cadrul conferintei de presa din aceasta seara (dimineata peste Ocean), in cadrul careia americanii vor anunta ca au iesit din faliment.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania