© 2025 Auto.ro
Controversatul sistem de notare "Castigatorul ia tot" a fost scos definitiv din regulamentul pentru 2010.
Dupa ultimele intalniri ale Consiliului World Motor Sport, FIA a publicat regulamentul pentru anul viitor, subliniind la articolul 6.1 ca titlul "va fi acordat pilotului clasificat primul în cel mai mare numar de curse".
Se pare totusi ca acest articol, introdus la data de 30 aprilie a fost pur si simplu o greseala. Acum articolul precizeaza clar ca titlul “va fi acordat pilotului care a adunat cel mai mare punctaj”.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania