© 2025 Auto.ro
		
		Teoriile controversate, care vorbesc despre diverse conspiratii, par sa nu se mai termine in F1. 
Dupa ce FIA a pornit o ancheta pentru a verifica informatiile conform carora Renault i-a cerut pilotului sau, Nelson Piquet, sa intre deliberat cu masina in zidul de pe marginea pistei in Marele Premiu al Singapore din 2008, acum in Marele Circ se zvoneste ca unele echipe au primit sprijin din partea conducerii F1. 
Aceasta teorie a luat nastere dupa ce lumea intreaga a vazut cum Giancarlo Fisichella, aflat la volanul unuia dintre cele mai slabe monoposturi prezente pe grila, Force India, - daca nu chiar cel mai slab - a obtinut mai intai pole-position-ul, apoi locul doi in Marele Premiu al Belgiei. 
De asemenea, banuieli necurate planeaza si asupra celor de la BMW si Toyota, echipe aflate in deriva, care in Belgia s-au comportat mult mai bine decat in prima jumatate a sezonului. 
Gurile rele sustin ca echipele au fost ajutate de diriguitorii Formulei 1. Astfel, catre echipe au fost dirijate venituri mai mari, a scazut limita de greutate, monoposturile fiind acum mai usoare si s-a permis folosirea unor pneuri mai aderente. 
Evident, acestea nu sunt decat niste speculatii, iar David Coulthard, unul dintre cei mai longevivi piloti care au activat recent in Formula 1, crede ca toate aceste teorii nu sunt altceva decat prostii. 
"Aceste scenarii ar necesita complicitatea celor de la Bridgestone, a mecanicilor si a tuturor membrilor unei echipe, a Federatiei Internationale de Automobilism. Ar fi imposibil sa tina ascuns un asemenea secret", a spus scotianul. 
Referitor la asa-zisul accident intentionat al lui Nelson Piquet de la Singapore de anul trecut, David Coulthard a declarat ca aceasta problema pare ceva mai credibila, dar dupa parerea lui si aici este vorba doar despre rautati si nimic nu este real.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania