© 2025 Auto.ro
		
		In momentul de fata, mare parte din necesarul global de turbine este furnizat de trei producatori, dar compania germana, cunoscuta mai ales pentru pneurile sale (produce si sisteme de franare, printre altele), vrea sa intre pe aceasta piata ce a cunoscut o crestere semnificativa in ultimii ani.
Impulsul a fost dat de normele de poluare mai stricte, care au motivat producatorii sa renunte la motoarele aspirate de cilindree medie spre mare in favoarea unor agregate mai mici, supraalimentate.
Daca pana de curand mai toate motoarele diesel erau dotate cu turbina, acum si multe automobile ce folosesc motoare Otto beneficiaza, de asemenea, de aceasta tehnologie, ceea ce a marit cererea semnificativ. 
Astfel se justifica intentia celor de la Continental, care vor sa intre intr-un segment impartit de Borg Warner (KKK), Honeywell (Garrett) si IHI.
Produsul Continental ar urma sa fie lansat in 2011 si sa fie furnizat unui producator a carui identitate este deocamdata secreta. Fireste ca o singura comanda nu inseamna ca germanii vor pune in pericol numele consacrate din sector, dar, in timp, pot sa atinga o cota de piata satisfacatoare.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania