© 2025 Auto.ro
Producatorul francez a hotarat ca nu mai e vreme de pierdut si a inceput implementarea solutiilor “verzi”. E vorba de o versiune hibrida de C6, care va consuma foarte putin si va avea emisii pe masura.
Faptul ca UE a cerut reducerea drastica a consumului de flota si a emisiilor, dar si preturile ridicate la carburanti, necesita masuri rapide din partea constructorilor. Citroen nu a stralucit din acest punct de vedere, dar situatia se schimba acum.
Asemeni celor de la Mercedes, francezii incep lupta de sus in jos: nava amiral C6 va primul model ce va beneficia de sistemul diesel-hibrid, care va fi pe placul guvernelor si ecologistilor de pretutindeni.
Agregatul cu aprindere prin compresie va dezvolta 163 CP si va lucra in tandem cu motoare electrice ce vor invarti rotile din spate. Inginerii vor imbunatati si coeficientul aerodinamic (se pare ca va fi sub 0,24), toate acestea avand ca rezultat reducerea emisiilor la sub 100 g/km.
Modelul de serie ar putea fi lansat in 2011, urmand ca, dupa aceea, gama sa fie extinsa in jos si sa cuprinda versiuni bazate de C5 sau C4.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania