© 2025 Auto.ro
		
		Citroen intentioneaza sa lanseze un brand low-cost, cu emisii reduse de CO2 si masini ieftine.
 
Desi Citroen nu a confirmat inca aceste informatii, publicatia franceza, La Tribune, afirma ca brand-ul va fi numit Essentiele. Acesta ar putea avea o versiune de productie a modelului C-Cactus, care a fost lansat la Salonul auto din Frankfurt, in 2007. 
C-Cactus beneficia de un sistem de propulsie diesel-hibrid iar inginerii declarau ca modelul a fost proiectat pentru a fi construit cu mai putine piese decat in mod normal, mentinand astfel costurile reduse. 
O versiune simplificata conceptului Revolte prezentat la Frankfurt, de asemenea, poate fi prezenta in brand-ul low-cost.
Citroen a lansat recent brand-ul DS iar daca Essentiele va fi introdus, compania s-ar putea bucura de un succes asemanator cu cea din anii 1950, cand producatorul francez a vandut DS si entry-level-ul 2CV in acelasi timp.
Essentiele ar putea deveni, de asemenea, un rival pentru brand-ul Dacia Renault, care s-a bucurat de un succes mare in toata Europa continentala.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania