© 2025 Auto.ro
Chery si-a stabilit ca obiectiv cresterea vanzarilor cu pana la 80% in acest an, prin furnizarea unui numar record de noi produse.
Compania a declarat publicatiei chineze China Daily ca va "asigura vanzari de 700.000 de vehicule si va tinde spre 900.000 de unitati", acasa si in strainatate, in 2010.
Fiind una dintre masurile cele mai agresive pentru a ajunge la obiectiv ambitios, Chery intentioneaza sa lanseze 17 produse noi , prin cele patru marci ale grupului Chery: Riich, Rely, Karry si Chery.
Numarul de noi modele, in crestere de la 12 fata de anul trecut, va stabili un record, 2010 fiind cel mai intens an pentru produsele noi de cand Chery a fost format în 1997.
Compania a declarat ca printre produsele care urmeaza sa fie lansate in acest an se numara si sase vehicule ecologice, printre care si un hibrid si un model 100% electric.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania