© 2025 Auto.ro
General Motors intentioneaza sa implementeze tehnologia distributiei variabile (VVT) pe toate motoarele V8 ce echipeaza camionetele heavy-duty.
Prin aceasta, fostul lider mondial spera sa diminueze considerabil consumul de combustibil al utilitarelor sale (si, implicit, nivelul noxelor emise), mai ales ca VVT va fi sprijinit in misiunea sa si de tehnologia dezactivarii cilindrilor (Active Fuel Management).
Spre exemplu, motorul V8 de 5,3 litri de pe Chevrolet Silverado si GMC Sierra se lauda, gratie celor doua sisteme, cu cel mai mic consum din segment, desi este mai puternic decat rivalii de la Ford si Toyota.
Evident, nu trebuie sa va asteptati sa aiba apetitul unui Polo diesel...
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania