© 2025 Auto.ro
Se pare ca zvonurile de la sfarsitul anului trecut incep sa capate forma, Brembo si SGL Group demarand dezvoltarea franelor ceramice ieftine pe care ni le-au promis, telul fiind ca ele sa coste cu maximum 50% mai mult decat solutiile clasice.
Clientii obisnuiti vor ramane, cum ar fi Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler AG, Ferrari, Lamborghini sau Porsche, dar Brembo e increzator ca va reusi sa intre si pe piata mainstream.
Pentru a reduce pretul, cele doua companii au dezvoltat un nou proces de productie, prin care au eliminat total necesarul de forta de munca umana de pe linia dedicata, ceea ce creste semnificativ productivitatea, reducand in paralel costul productiei.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania