© 2025 Auto.ro
		
		Brazilia este o tara care iubeste masinile si observam acest lucru doar uitandu-ne la marii piloti pe care aceasta natiune i-a avut de-a lungul anilor in motorsport. Privind din aceasta perspectiva, era doar o chestiune de timp pana cand sud-americanii sa aiba propriul reprezentant in segmentul supercar-urilor. Din pacate, deocamdata acesta se afla doar in stadiul de prototip. 
Amoritz GT LSPS este creatia lui Fernando Morita, designer ce a colaborat o scurta perioada cu Volkswagen, si a fost prezentat prima data la editia din 2007 a Xtreme Motorsports. Designerul in vartsta de 28 de ani sustine ca a proiectat acest concept ghidandu-se dupa principiile pietei auto braziliene, motiv pentru care, printre altele, Amoritz GT LSPS va avea un pret sensibil mai redus fata de modelele concurente.
Prototipul este dotat cu un motor V8 de 5.3 litri, capabil sa ruleze atat cu etanol, cat si cu gaz, montat in partea frontala a sasiului fabricat in-house. 
La interior, Fernando Morita a optat pentru o configurare 2+1 a scaunelor, in timp ce dimensiunile exterioare raman caracteristice unei masini sport: 4.250 mm lungime, 1.900 mm latime, 1.500 mm inaltime si 2.500 mm ampatament.
Desi tanarul designer se arata foarte increzator in proiectul sau, nu se stie, inca, daca Amoritz GT LSPS va fi produs in masa prea curand.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania