Vezi toate fotografiile (1)
Inginerii unuia dintre cei mai
nonconformisti tuneri de Porsche din lume au terminat lucrarile la bolidul destinat sa devina
noul lider al topului celor mai rapide masini din lume.
Pentru a ajunge acolo insa, a fost nevoie de niste
modificari serioase.
Poate ca forma inca mai aminteste de un
911 997, dar la o privire mai atenta cu greu vei fi de acord ca aceasta ghiulea numita
GT9 mai are multe legaturi cu un model sport obisnuit fabricat la
Zuffenhausen.
Fata de modelul
GT3 de la care s-a pornit,
bolidul lui 9ff este mai lung cu 30 cm si mai jos cu 12 cm, modificari care au permis o maximizare a
fortei deportante la viteze mari si mutarii motorului in
pozitie centrala.
Apropo de motor, acesta are acum o cilindree de
4,2 litri si dezvolta
peste 900 CP, foarte aproape de cei 1.001 ai supercar-ului
Bugatti. Tinand cont si de greutatea mult mai mica a masinii Porsche, nu ne indoim ca, cu setarile potrivite,
GT9 este capabil sa treaca destul de usor de pragul celor 400 km/h.
Pentru binele companiei, care a investit bani seriosi si timp pretios in acest proiect, ar fi bine sa o faca: deja una din cele 20 de unitati care vor fi fabricate a fost rezervata unui cumparator din
Orientul Apropiat, care insa va achita suma de
476.000 de euro numai daca masina va intra in extrem de restransul club al lui “peste 400”.
Cartile vor fi totusi aratate ceva mai tarziu in acest an cu ocazia testului de specific organizat de prestigioasa revista germana
Auto Motor und Sport, ce se va desfasura pe celebrul ciruit de la
Nardo, Italia.