© 2025 Auto.ro
Cea mai grava consecinta a intalnirii cu un sofer agesiv am suportat-o acum doi ani, in august, in apropiere de Capusu Mare, Cluj.
Un Audi (atat mai tin mine, 4 cercuri) a fortat depasirea in curba, pe contrasens. Incercand sa-l evit am ajuns cu Loganul cu o roata in sant, lovit taluz si rasturnat, desi circulam regulamentar.
Rezultatul: soferul agresiv neidentificat.
Eu m-am ales cu 3 coaste rupte, o vertebra tasata si alte costuri: locul de munca de atunci, despartirea de prietena, iar Loganul din dotare scos ”dauna totala”.
A doua intamplare a avut loc anul acesta. Acum trei luni, o soferita cu un Clio rosu m-a impins cu masina pe trecerea de pietoni, in timp ce traversam regulamentar cei patru metri de strada, iar ea avea semnul STOP... In fine, avea insemne de medic.
A treia isprava implica si un motociclist agresiv. Desi aveam verde si el rosu, s-a enervat ca a pierdut ocazia de a-si prinde prietenii din urma. Pentru el nu conta culoare semaforului. Mi-a rupt intentionat oglinda retrovizoare stanga.
Octavian Gagiu, Cluj-Napoca
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania