Vezi toate fotografiile (2)
Ceva mai tarziu decat ceilalti tuneri,
Oettinger si-a prezentat programul de tuning pentru
Audi TT; totusi, germanii spera ca proverbul „
ultimul venit, primul servit” sa functioneze si acum. Oferta lor?
350 CP si un
bodykit care anunta doar
200.
Ca sa fim mai expliciti,
Oettinger a ales sa mearga pe mana discretiei si nu au aglomerat caroseria coupe-ului din
Ingolstadt cu tot felul de
brizz-brizz-uri inutile,
prize de aer fioroase,
bosaje umflate cu pompa sau
bare de protectie decupate precum un
crucisator imperial.
Practic, singurele diferente notabile fata de un
TT de serie sunt
jantele de 20 de inch (adeptii tuningului de tip american pot astepta
jantele de 22 de inch, disponibile in curand),
bumper-ul fata usor alungit si dotat cu o „buza” inferioara din
fibra de carbon,
pragurile laterale ce mai coboara un pic
garda la sol si cele
patru guri de evacuare din spate.
Modest, nu? Ei bine, nu acelasi lucru se poate spune si despre motorizari, caci acest TT este un
lup in blana de oaie.
Cine nu doreste sa cheltuiasca prea mult, nici nu va primi foarte mult: un
kit de baza pentru
motorul 2.0 turbo FSI ii urca puterea
de la 200 la 235 CP si cuplul
de la 280 Nm la 380 Nm.
Fiti insa mai darnici cu
bugetul alocat masinii si Oettinger pune la dispozitie un
program de modificari ce include o noua calibrare a chip-ului, o
pompa de injectie „gadilata”, injectoare adaptate si un
turbocompresor mai mare semnat de catre
tunerul din Hesse.
Rezultatul este impresionant, caci
puterea ajunge la 350 CP si la 470 Nm, la fix pentru a sta cap la cap cu un 911 Carrera:
100 km/h sunt atinsi dupa 5,6 secunde iar
viteza maxima atinge 270 km/h.
Numai in
Germania...