© 2025 Auto.ro
Ford Fiesta a revenit in SUA , sub forma a 100 de modele europene, care vor fi imprumutate castigatorilor concursului “Fiesta Movement” (“Miscarea Fiesta”).
"Miscarea Fiesta" (“Fiesta Movement”) este un concurs lansat de Ford cu scopul de a face cunoscut noul Fiesta prin intermediul site-urilor sociale, de tipul Facebook, Flickr ?i YouTube. Desi doar 100 de norocosi vor fi selectati pentru a testa o Fiesta timp de sase luni, Ford a primit deja mai mult de 3300 de cereri si peste 580 000 de vizionari pe YouTube.
Tintind oameni nascuti intre 1979 si 1985, "Fiesta Movement" va incerca sa atraga atentia unei generatii tinere de conducatori auto cu inclinatii mai mult spre tehnologie si care este mai putin probabil sa-si fi dezvoltat loialitatea pentru brand. Potrivit Vice Presedintelui Ford Group pe Marketing si comunicare, Jim Farley, “Esenta Miscarii Fiesta este introducerea unui nou tip de masina mica pentru o noua generatie de cumparatori.”
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania