rss

"WE ARE M" - BMW M sarbatoreste a 50-a aniversare cu o campanie emotionanta

  1. 19/03/2022
    Vezi toate fotografiile (1)

    La 24 mai, cand are loc cea de-a 50-a aniversare de la infiintarea BMW M GmbH, festivitatile vor fi deja in plina desfasurare. Evenimentele pentru aniversare au inceput la 24 februarie cu un proiect inedit: un film care prezinta diferite automobile BMW M si  comunitatea din spatele acestor modele. Este o punere in scena impresionanta cu multe fatete BMW M construita asemeni unei intalniri de mobilizare a unei echipe sportive inainte de marele meci – „Huddle Speech”.
    Filmul despre aceasta reuniune foarte sportiva construieste cu multa energie si pasiune o imagine despre ce inseamna comunitatea internationala BMW M. Oricat de diferite ar fi automobilele si oamenii lor - toti iubesc emotiile pe care le declanseaza fiecare BMW M. Oricat de entuziasmati si entuziasti sunt, merg pe drumul lor. Ceea ce ii uneste este pasiunea pentru acel sentiment special pe care fiecare conducator al unui BMW M il traieste. Toti simt: WE ARE M (NOI SUNTEM M).
    "Suntem mandri de inceputul grozav al anului nostru aniversar, la 24 februarie. Filmul «Huddle Speech» este in traditia filmelor extraordinare pentru BMW M, dar este si diferit: ne anunta transformarea. Privim in viitor, dar continuam sa cream un sentiment de casa care defineste marea baza de fani BMW M", spune Timo Resch, director BMW M GmbH pentru clienti, brand si vanzari. "Vrem sa sarbatorim cu toti fanii, cu comunitatea noastra internationala, asa ca avem surprize pregatite pentru toate canalele de comunicare, pe tot parcursul anului. Asteptam cu nerabdare."
    WE ARE M reprezinta tot ceea ce a fost si va continua sa fie
    Sloganul creat special pentru anul aniversar arata una din ideile principale ale campaniei: BMW M are nenumarate fatete, apare mereu diferit si nou, dar ramame usor de recunoscut. De la M1 Procar si i4 M50 pana la XM Concept: BMW M este definit printr-o gama larga de fatete. Ceea ce ii uneste pe pasionati si proprietari, in ciuda tuturor diferentelor, este aceasta caracteristica principala pe care se concentreaza si campania: a fi BMW M inseamna intotdeauna diferit, unic si mereu impingand limitele.
    Campania 50 de ani este impartita in patru capitole, fiecare dintre acestea fiind activat pe o perioada de un trimestru. in timp ce primul capitol, "Huddle Speech", anunta tema de baza a primei jumatati de secol a BMW M, al doilea va fi in principal despre istoria de 50 de ani a BMW M in motorsport. Al treilea capitol se ocupa de electrificare, in timp ce al patrulea se concentreaza pe stilul de viata unic. Pe parcursul anului, BMW M GmbH va prezenta o serie de automobile noi spectaculoase. In plus, marca va fi prezenta la numeroase evenimente internationale majore. "Logo-ul aniversar BMW Motorsport", dezvaluit recent, este doar una dintre multele surprize pentru comunitatea globala BMW M.
    Prin patrimoniul sau, BMW M priveste spre viitor
    Comunicarea vasta cu ocazia celei de-a 50-a aniversari priveste retrospectiv si asupra istoriei de neegalat a experientelor, realizarilor si succeselor BMW M GmbH in segmentul de performanta si inalta performanta. Un exemplu in acest sens este campania digitala "Only in M Town" din 2018, care a fost construita in spiritul aceleiasi idei puternice de comunitate.
    Dar BMW M nu se multumeste cu o traditie si o istorie foarte valoroasa. Utilizeaza aceasta putere pentru transformarea sa viitoare. Dupa cum sugereaza deja urmatoarele trei capitole ale campaniei, BMW M este orientat catre performante noi, electrificare si stilul de viata BMW M tipic. Pentru ca BMW M este si va ramane Ultimate Driving Machine. Dupa o jumatate de secol si in viitor.
    Link spre filmul de campanie: https://youtu.be/Jt_JL29K6Us

    Vizualizari: 822
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 8.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 203.500 detalii »

    Toate anunturile »