© 2025 Auto.ro
Luna trecuta, divizia financiara a lui GM, GMAC, fusese ajutata de catre Guvern printr-un imprumut similar cu cel acordat fostului lider mondial.
Acum, a venit randul celor de la Chrysler Financial sa primeasca o gura de oxigen, e adevarat ceva mai mica: "doar" 1,5 miliarde de $.
Deja prima transa de 100 de milioane de $ a fost livrata catre conturile diviziei Chrysler, banii provenind din fondul de salvare al institutiilor financiare (TARP). Tot din TARP s-a "aprovizionat" si GMAC, care insa s-a ales cu o suma de patru ori mai mare.
Cu acesti bani, Chrysler spera sa impulsioneze vanzarile si mai mult vanzarile de masini, deja incurajate prin tot soiul de programe atractive (de exemplu, multe dintre modele sunt oferite cu credite cu dobanda zero).
Din pacate, ele au o concurenta puternica chiar din partea rabaturilor comerciale consistente, mare parte din clienti preferand sa achite masina cu banii jos decat sa se incurce cu un credit pe termen mediu.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania