© 2025 Auto.ro
Anul acesta Saab se vede obligat sa renunte la standul de la Salonul Auto de la Frankfurt din septembrie. Constructorul auto prefera sa isi canalizeze resursele financiare in alte directii, cum ar fi plata salariilor si reinceperea productiei.
Probleme cu care se confrunta Saab par sa fie un cosmar fara sfarsit: activitatea de la uzina din Trollhattan este oprita de sase luni, salariatii nu si-au mai primit banii de ceva timp, iar infuziile de capital de la investitorii chinezi intarzie sa apara. Astfel, oficialii companiei au declarat ca prefera sa directioneze resursele de care dispun pentru a gasi o modalitate de a reincepe productia.
Saab a incheiat parteneriate cu Pang Da, care a virat deja 30 de milioane de euro, insa se pare ca aceasta suma nu a fost suficienta pentru a revitaliza afacerile suedezilor. Mai sunt asteptate fonduri in valoare de 56 de milioane de euro. In plus, producatorul suedez a mai batut palma cu Zhejian Youngman. Impreuna, cele doua companii chineze au promis investitii de peste 200 milioane de euro.
Anterior, constructorul auto incheiase o intelegere cu Hawtai Motor Group. Contractul a fost anulat, Hawtai nereusind sa obtina aprobarile necesare.
Saab nu a precizat la ce data va deschide portile fabricii de la Trollhattan.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania