© 2025 Auto.ro
Se pare ca acordul incheiat de Group NV (fosta Spyker)si Saab, pe de o parte, si Pang Da, de cealalta parte, nu a facut decat sa prelungeasca agonia casei auto suedeze, care a declarat ca nu are bani sa plateasca salariile angajatilor.
Dupa ce in ultima perioada Saab a tot oprit productia, si de data aceasta producatorul auto s-a vazut nevoit sa puna lacatele la uzina din Trollhattan la data de 20 iunie.
Desi a fost incheiat un acord cu chinezii de la Pang Da, care au virat deja 30 de milioane de euro, restul de 56 de milioane de euro intarzie sa apara din cauza autoritatilor chineze si europene care trebuie sa aprobe intelegerea intre cele doua parti.
Pentru a avea in colac de salvare in plus, Saab a mai batut palma cu Zhejian Youngman. Impreuna, cele doua companii chineze au promis investitii de peste 200 milioane de euro.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania