© 2025 Auto.ro
		
		Cosmarul suedezilor de la Saab pare sa nu se sfarseasca. Dupa ce a amanat repornirea productiei cu o luna, constructorul auto ramas fara banii necesari pentru a plati salariile a aproape jumatate dintre angajati, pe motiv ca fondurile asteptate intarzie sa apara.
Saab a produs doar cateva zile in ultimele patru luni. Pentru a iesi la liman, Spyker, proprietarul casei auto, a semnat mai multe parteneriate cu investitori chinezi. Acestia au promis infuzii de capital consistente si comenzi generoase, insa, din cauza birocratiei autoritatilor chineze si europene, banii nu au fost virati inca.
Amanarea platilor angajatilor se va rasfrange asupra a 1.600 de oameni din cei 3.640 de muncitori. Totusi, Saab asigura colectivul ca banii vor fi platiti, singura problema fiind intarzierea.
Saab a incheiat parteneriate cu Pang Da, care a virat deja 30 de milioane de euro. Mai sunt asteptate fonduri  in valoare de 56 de milioane de euro. In plus, producatorul suedez a mai batut palma cu Zhejian Youngman. Impreuna, cele doua companii chineze au promis investitii de peste 200 milioane de euro.
Anterior, constructorul auto incheiase o intelegere cu Hawtai Motor Group. Contractul a fost anulat din cauza faptului ca Hawtai nu a reusit sa obtina aprobarile necesare.
									Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
								
							
									Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
								
							
									Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
								
							
									Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
								
							
									Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
								
							
									Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania