© 2025 Auto.ro
Saab a reusit sa gaseasca bani pentru a plati salariile angajatilor dupa ce o companie chineza a efectuat o comanda de 582 de autovehicule in valoare de 13 milioane de euro. Cu aceasta suma, constructorul suedez va putea achita si o parte din datoriile stranse la furnizori.
In aceea ce priveste productia, aceasta va fi in continuare oprita din cauza unor furnizori care au refuzat sa mai livreze piese. Unul dintre acestia este chiar International Automotive Components, la care Saab are o gaura de 4,8 milioane de euro.
Pentru a se redresa, producatorul auto are nevoie de mari resurse financiare, in acest scop incheiand un contract cu chienzii de la Pang Da. Acestia din urma s-au angajat sa pompeze 56 de milioane de euro pentru a participatie de pana la 24% in cadrul Spyker, actualul proprietar Saab.
In plus, constructorul suedez a mai batut palma cu Zhejian Youngman. Impreuna, cele doua companii chineze au promis investitii se depasesc suma de 200 milioane de euro.
Ajutorul financiar acordat de Pang Da intarzie sa apara din cauza cauza autoritatilor chineze si europene care trebuie sa aprobe intelegerea intre cele doua parti.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania