rss

Porsche Inter Auto mizeaza pe revenirea pietei auto premium

  1. 04/06/2013
  2. Categoria: Porsche
  3. Tags: Porsche
    Vezi toate fotografiile (21)

    Porsche Inter Auto Romania a deschis noul complex Porsche Pipera, cel mai mare din Europa de Sud Est, mizand pe revenirea pietei auto pe segmentele premium si luxury. Investitia totala de 15 milioane de EUR permite noului centru auto de lux sa deserveasca optim piata locala.

    Situat in apropiere de Porsche Bucuresti Nord, Porsche Pipera are deja finalizate si deschise showroom-urile si punctele de service pentru Audi si Porsche, urmand ca showroom-urile Bentley si Lamborghini sa-si poata primi cat de curand clientii intr-o ambianta conforma cu standardele marcilor.

    Dana Cortina, Director General Porsche Inter Auto Romania explica: „In ultimii ani s-a remarcat o diferenta intre evolutia per ansamblu a pietei si performantele segmentelor premium si luxury”. „Acestea au fost mai stabile, chiar in vremurile cele mai grele si, conform estimarilor noastre, vor fi si primele care se vor redresa. Cu noul complex Porsche Pipera, vom fi excelent pozitionati sa valorificam potentialul pietei in care activam, administrand un portofoliu extins de marci si modele.” 

    Tintele de vanzari precizate de oficialii Porsche Inter Auto (PIA) sunt ambitioase, PIA urmand, ca la sfarsitul anului 2013, sa raporteze un numar de aproximativ 559 automobile noi vandute, dintre care: 400 de unitati Audi, 150 Porsche, 8-10 Bentley si 1 Lamborghini.  De retinut ca Porsche Pipera este agent autorizat atat de vanzari pentru Porsche, Bentley si Lamborghini cat si pentru operatiile de service, pentru cele 3 brand-uri exclusiviste.

    Porsche Pipera a permis constructia unui spatiu generos de expunere pentru o gama foarte larga de modele si instalarea unui numar mai mare de posturi de service, dotate cu echipamente de ultima ora, conform cerintelor marcilor.

    Aceste investitii - alaturi de echipa de specialisti de service care parcurg periodic programe de perfectionare in tara si in centrele de training ale concernului Volkswagen - vor contribui si la un nivel mai ridicat de satisfactie a clientilor.

    Centrul Porsche Pipera are o suprafata totala de 50.000 mp, o suprafata construita de peste 11.500 mp si un depozit de piese de schimb de 2.100 mp.

    Structura celor doua centre – Porsche Pipera si Porsche Bucuresti Nord - reflecta mai bine segmentarea portofoliului Porsche Inter Auto – marcile de volum (Volkswagen si Skoda) fiind localizate la Porsche Bucuresti Nord, iar cele de lux la Porsche Pipera.

    Pe parcursul lunii iunie, cu ocazia deschiderii showroom-ului Porsche, compania deruleaza o suita de actiuni de promovare pentru clientii sai, avand in centru o flota de 22 de automobile Porsche descinse special la Bucuresti de la fabrica din Stuttgart. Evenimentul se inscrie intr-unul de anvergura, participantii avand posibilitatea sa testeze toate modelele "street legal" Porsche, sub indrumarea a trei instructori de la fabrica Porsche. Traseul ales include mai multe tipuri de drum, ce solicita, deopotriva, atat masina cat si soferul.


    Vizualizari: 3821