© 2025 Auto.ro
Printre noutatile pregatite de Peugeot pentru Salonul Auto de la Frankfurt se numara si noul 508 RXH. Crossoverul ofera un tren de rulare hibrid regasit si pe 3008 HYbrid4 si are la baza varianta station wagon a modelului 508.
Sistemul hibrid este format dintr-un motor 2.0 HDi cu filtru activ de particule, pozitionat in fata si o unitate electrica similara cu cea folosit pentru Peugeot 3008 şi HX1, care este localizata in partea din spate. Impreuna, cele doua propulsoare dezvolta 200 CP si 450 Nm, asigurand totodata un sistem de tractiune integrala inedit.
Noul Peugeot 508 RXH are un consum mediu de 4,2 litri la suta de kilometri, in timp ce nivelul emisiilor de noxe se situeaza in jurul valorii de 109 grame per kilometru. Masina poate rula si cu zero emisii, ajutata doar de unitatea electrica.
Pentru a se deosebi de modelul cu propulsie traditionala, hibridul a beneficiat de o serie de elemente distinctive precum luminile de zi cu tehnologie LED sau diverse combinatii de culori pentru interior, disponibila fiind si tapiteria din piele Alcantara.
Crossoverul francez ofera in echiparea de serie sistemul Intelligent Electronic Key, scaune fata actionate electric, Color Head-Up Display, jante de 81 inch, plafon panoramic si sistemul infotainment WIP Nav Evo.
Modelul va fi lansat pe piata pe parcursul anului 2012.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania