© 2025 Auto.ro
Opel continua campania de teasing a noului Adam si publica a treia "banda desenata", care ne dezvaluie nivelurile de echipare disponibile pentru modelul de oras al germanilor, precum si un logo inedit.
Opel apeleaza la o campanie ce ne aminteste de benzile desenate pentru divulga, putin cate putin, informatii privind noul Adam. Viitoarea citadina va fi oferita cu trei niveluri de echipare: Jam, Glam si Slam.
Cele trei niveluri ofera optiuni de personalizare in stiluri diferite, dupa cum urmeaza: Jam este destinata unui public modern si excentric, Glam este versiunea mai eleganta a city car-ului Opel Adam, iar Slam este alter ego-ul sportiv al modelului.
In plus, designerii casei auto propun un elemente inedit, si anume logo-ul pozitionat pe lateralul masinii, si nu pe hayon cum ne-am fi asteptat.
Noul Opel Adam va masura aproximativ 3,70 metri in lungime, motiv pentru care va ocupa un loc in segmentul A. Debutul oficial va avea loc in luna septembrie, in cadrului Salonului Auto de la Paris.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania