© 2025 Auto.ro
Actuala generatie Nissan Micra nu a inregistrat succesul scontat pe piata europeana. Pentru a remedia problema, constructorul auto va lucra la capitolul estetica, a anuntat Shiro Nakamura, seful departamentului de design.
Primul pas in repararea unei greseli este reprezentat de recunoasterea acesteia. In acest sens, oficialii Nissan admit ca ultima generatia Micra nu are un impact comercial rasunator pe pietele europene. "Deja lucram la o noua generatie. In ceea ce priveste modelul actual, am gresit, insa acum ne vom orienta catre directia corecta.", a declarat Shiro Nakamura, seful departamentului de design.
Un rol important in rezultatele negative inregistrate il joaca designul "blazat". Decizia de a comercializa pe Batranul Continent un model global nu a fost cea mai fericita alegere. Din acest motiv, noul Nissan Micra va veni cu un stil proaspat si sportiv, pastrand in acelasi timp spatiozitatea oferita de versiunea curenta.
Provocarea va fi majora pentru Nakamura si inginerii Nissan. Daca Juke si Qashqai sunt doua puncte de referinta in procesul de reinnoire stilistica a gamei de modele, Micra va trebui sa se ridice la inaltimea fratilor mai mari.
In plus, designerii Nissan isi propun ca fiecare model sa aiba o personalitate bine definita, cu putere de convingere.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania