© 2025 Auto.ro
Mercedes-AMG isi actualizeaza clasa S Coupe si Cabriolet cu o serie de repere tehnice si vizuale. Partea frontala noua de design este dominata de grila radiatorului Panamericana, care ofera acum vehiculelor cu performante de clasa cu doua usi, de lux, un aspect si mai independent.
In cazul modelelor S 63 4MATIC + Coupé si Cabriolet, motorul AMG de 4.0 litri V8 biturbo cu turbocompresoare twin-scroll si dezactivarea cilindrilor ) inlocuieste precedentul V8 biturbo de 5.5 litri. In ciuda cilindreei mai mici, noul motor dezvolta 612 CP si, deci, cu 20 de 27 CP mai mult decat modelul precedent. Transmisia AMG SPEEDSHIFT MCT 9G este, de asemenea, noua pentru modelele Coupé si Cabriolet, asa cum este si sistemul de tractiune integrala cu tractiune integrala AMG Performance 4MATIC +.
In acelasi timp, cu noul Coupé si Cabriolet cu opt cilindri, S65 Coupé si S 65 Cabriolet, cu douasprezece cilindri, li se ofera o actualizare vizuala cu grila radiatorului Panamericana. Motorul AMG 6.0 litri V12 biturbo isi pastreaza puterea de 630 CP si ofera un cuplu maxim de 1000 de Nm.
Noile Mercedes AMG Performance Coupé si Cabrio vor avea premiera mondiala la Salonul International de Automobile (IAA) de la Frankfurt / Main pe 12 septembrie 2017.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania