Brandul de automobile a inregistrat o crestere de aproape 30% a vanzarilor de masini noi in aprilie.
Datorita noii generatii de modele care sfideaza conventionalul, constructorul japonez de automobile a vandut 13.201 de unitati in Europa luna trecuta, cifra reprezentand o majorare de 29,2% comparativ cu aprilie 2013. Cresterea in primele patru luni ale anului comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut a fost de 27,6%.
Cota de piata Mazda in Europa urca la 1,4% fata de 1,2% anul trecut.
In Romania, Mazda a inregistrat o crestere de 23% a vanzarilor de automobile noi.
„Cresterea este sustenabila pentru ca se bazeaza pe produse excelente si pot sa va spun ca vom lansa si mai multe in urmatorii doi ani. Avand o crestere a capacitatii de productie la nivel global, suntem in pozitia de a face fata acestei majorari record a cererii”, a declarat Philip Waring, COO Mazda Motor Europe.
Noua generatie de automobile Mazda beneficiaza de tehnologia revolutionara SKYACTIV si de designul KODO, ce simbolizeaza schimbarea sustenabila a companiei dupa perioada de recesiune globala.